Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Instytut Filologii Germańskiej

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Współpraca z przedstawicielami pracodawców

Współpraca Instytutu Filologii Germańskiej z przedstawicielami pracodawców

Współpraca Instytutu Filologii Germańskiej z przedstawicielami pracodawców

W trosce o jakość kształcenia i konkurencyjność naszych absolwentów na rynku pracy Instytut Filologii Germańskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego przy współpracy z przedstawicielami pracodawców aktywnie podejmuje działania wspierające rozwój zawodowy studentów i absolwentów wszystkich specjalności...
więcej o Współpraca Instytutu Filologii Germańskiej z przedstawicielami pracodawców

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Oferta pracy: Konsultant/Specjalista Service Desk

Szanowni Państwo,

 

Nazywam się Michał Wojciechowski i jestem Kierownikiem Service Desk w firmie Euvic IT S.A., będącej częścią Grupy Euvic.

Proszę o możliwość publikacji ogłoszenia rekrutacyjnego na stronie Biura Karier Państwa Uczelni w związku z ofertą pracy w naszej Firmie.

Euvic IT jest firmą outsourcingową, która od 25 lat kompleksowo wspiera klientów w Polsce i na świecie w obszarze IT i rozwiązań dla biznesu. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta lub Specjalisty Service Desk posługującego się biegle językiem niemieckim.

Nie wymagamy początkowej znajomości branży, ani ścisłych kompetencji w zakresie IT od kandydatów. Oferujemy pełen pakiet szkoleń wstępnych na początku pracy, a także cykl szkoleń doskonalących przez cały okres zatrudnienia.

W toku pracy w naszej organizacji, oferujemy szerokie ścieżki rozwoju dla specjalistów o różnych kompetencjach jak i ścieżki liderskie i menadżerskie.

Szczegóły zakresu obowiązków i wymagań dla wspomnianego stanowiska pracy znajdują się w ZAŁĄCZNIKU.

Zachęcamy do składania aplikacji poprzez formularze:

Z wyrazami szacunku

Michał Wojciechowski

Kierownik Service Desk

michal.wojciechowski@euvic.pl

mobile: +48 690-560-890

  •